Blog perkongsian maklumat dan isu semasa terkini

JOM KE DAPUR ANAK BUJANG

♠ Posted by amsran in at 4:17 PTG
Anak bujang, tambah lagi yang duduk menyewa sendiri atau dengan teman, bila tiba bab memasak masing-masing menggeleng kepala. Kebanyakan lebih gemar dan selesa menjamu makanan di kedai makan/bungkus. Hujung minggu memberi kami peluang untuk memasak sendiri di rumah dengan menu berbuka puasa yang menjadi kegemaran ramai!!

DAPUR ANAK BUJANG Ni siap beli majalah cara masak menu yg best-best!

DAPUR ANAK BUJANG

Jom goreng telur!!


DAPUR ANAK BUJANG
Sup kaki ayam!!!
DAPUR ANAK BUJANG
sayur kailan ikan masin

DAPUR ANAK BUJANG
Air ribena

DAPUR ANAK BUJANG
manisan puding jagung
DAPUR ANAK BUJANG
Sambal udang + petai
DAPUR ANAK BUJANG
beginilah keadaan dapur semasa mula memasak

DAPUR ANAK BUJANG
Budak Afie lah juga pakar dalam bidang masak-memasak ni!! kononnya dia ada diploma undang-undang memasak! hee

Last-last budak Afie control kuali sebab dia ni pakar masak-memasak. Saya ada juga kemahiran memasak ni !Nak masak masakan sabahan style(resepi yg aku pelajar daripada pemerhatian time mak aku atau abg aku memasak) takut teman tak berkenan dengan citarasa ini. Disamping itu, bahan2 juga sukar untuk di peolehi. so! petang tu saya hanya tolong masak nasi saja.

1 ulasan:

SILA TINGGALKAN PESANAN ANDA DISINI.. Amsran.Com AKAN DATANG MELAWAT BLOG ANDA

RANDOM POSTS