Blog perkongsian maklumat dan isu semasa terkini

lega rasa hati ini.

♠ Posted by amsran at 8:15 PG
WAH!!!

Tarikh 7hb 10 2009, tepat jam 10.03 malam saya call dia banyak benda dibualkan! Rasa macam inda habis-habis! Saya sempat bertanya padanya "ik** betul-betul suka ke dengan abg ni?" Dia "mestilah suka" Yang membuatkan saya bersemangat seperti bunga yang baru di siram air! Menjadi segar! Bersemangat untuk berusaha mencapai apa yang diimpikan! Syukur keatas Allah swt. Rupanya usaha dengan di iringi doa yang saya lakukan setiap hari, bukanlah sia-sia belaka. Biar pun jasad ini berjauhan namun hati ini mendekatkan kami! Perbualan telefon saya di akhiri dengan" i love u so mach!" dia "i love u to" lega rasa hati ini. Mohon masa-masa yang mendatang selepas ini penuh dengan kebahagiaan.

0 ulasan:

Catat Ulasan

SILA TINGGALKAN PESANAN ANDA DISINI.. Amsran.Com AKAN DATANG MELAWAT BLOG ANDA

RANDOM POSTS