Blog perkongsian maklumat dan isu semasa terkini

TIME RUNING

♠ Posted by amsran in at 12:31 PG
Sabtu dan Ahad, memang memenatkan dan memboringkan.. tapi nak, tak, nak, kena hadir dan dengar juga.. hu..huu..  haa…haa.. aku tidak mahu cerita apa yang aku buat di Dengkil 2 hari ni..haa..haa..sebab aku datang pun, tidur dalam kelas atau di surau… tidak apalah aku mengaku haa.. ako pergi ambil lesen kereta disana.. hee.. bayangkan sudah bertahun-tahun memandu kereta baru sekarang mahu ambil lesen. Sudah hampir sebahagian tanah semananjung ni aku raound memandu kereta tampah lesen bayangkan..huuu.. tulah.. aku berfikir “ sepandai-pandai tupai melompt akhirnya jatuh ke tanah juga” jadi sebelum jatuh tersungkur di tanah baik jangan melompat di tahan yang tidak kukuh… ..


p/s ; post ni patutnya hari ahad tu.. tapi P1.Max connetion ada poblem cikit ..isnin baru dpt update..

0 ulasan:

Catat Ulasan

SILA TINGGALKAN PESANAN ANDA DISINI.. Amsran.Com AKAN DATANG MELAWAT BLOG ANDA

RANDOM POSTS